Obchodní podmínky

Zákazníci internetového obchodu a služeb

Náš internetový obchod je určen pro koncové spotřebitele a pro maloobchodní i velkoobchodní partnery. Pro jednotlivé skupiny odběratelů poskytujeme odlišné cenové a platební podmínky. Zákazníci mohou být tedy fyzické osoby, organizace, fyzické osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění nebo koncesní listiny, či právnické osoby.

Distribuce -  prodejny a velkoobchodní partněři

Dodávky zboží pro obchodníky se uskuteční na základě stejných obchodních podmínek a aktuálních cen uvedených u zboží. Každý prodejce uvidí ceny až po jeho registraci a přidělení zákaznické kategorie! Základní cena za dopravu  pro obchodníky je 139,-Kč při fakturované objednávce do hodnoty 3000,-Kč.

Máte-li zájem o další prodej našeho zboží (proveďte standardní registraci a potom si napište žádost o přidělení zákaznické skupiny), nebo se chcete zařadit mezi naše prodejce napište nám třeba zde. Každý nový obchodník musí nejdříve předložit živnostenský list, adresu prodejny, popř. adresu www stránek obchodu.

Kolik zaplatíte za dopravu?

Pro naše zákazníky garantujeme, že nebudeme účtovat žádné manipulační, přepravní a jiné příplatky při objednávce nad 1000,-Kč.

Potvrzení objednávky

Pokud jste u nás po předchozí registraci objednali zboží a neobdrželi jste potvrzení emailem, můžete zkontrolovat správnost dokončení objednávky přímo na našem webu. Po přihlášení uživatele (vpravo nahoře) klikněte na odkaz "Účet", Otevře se Vám celá administrace účtu. V administraci naleznete historii objednávání, můžete si zde vytisknout doklad o zaplacení a pod. Takto jednoduše zjistíte, zda byla objednávka přijata a můžete zde i sledovat průběh jejího vyřizování. V případě, že jste se u nás nezaregistrovali a neobdrželi jste emailem potvrzení objednávky nebo ve Vašem profilu nevidíte učiněnou objednávku, kontaktujte nás, prosím, telefonicky nebo emailem. Vaše objednávka nebyla pravděpodobně správně dokončena.

Kdy a jak obdržíte objednané zboží

Při využití přepravy PPL a České pošty je doba doručení převážně 5 - 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky, popř. od převodu peněz na bankovní účet prodávajícího. V den předání zboží přepravci zasíláme informační e-mail o odeslání s číslem zásilky (to naleznete i po přihlášení na svém účtu). U některého druhu zboží je délky expedice uvedena v textu. Všechny informace také naleznete po přihlášení na váš účet.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím PPL a České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně na prodejně v Hradci Králové. Vyplňte prosím i číslo telefonu, na kterém budete kontaktováni přepravní službou (PPL). S přepravní společností je možné dohodnout přesný čas a místo předání  (např. do práce) zásilky. Přepravní společnost může i na požádání zboží uložit ve svém skladu (max. 10 dní). Nově lze dodat objednávku i večer.

Ke každé dodávce zboží bude přiložen doklad (převážně kopie objednávky), který slouží současně jako dodací a záruční list. Fakturu si můžete vytisknout  po přihlášení na svůj účet. Při každé komunikaci s dodavatelem si prosím nejdříve připravte a sdělte nám číslo objednávky.

Jak zaplatíte?

Můžete platit standardní dobírkou až při převzetí zboží. Také můžete zvolit platbu předem, pak je nutné nejdříve zaslat peníze na č. účtu: 2106982830/2700    UniCredit Bank. My čekáme na platbu a zboží odešleme až po ověření příchodu platby (obdržíte potvrzení e-mailem). Všechny informace k platbě obdržíte i v informačním e-mailu po dokončení objednávky. V případě osobního převzetí zboží samozřejmě platíte až ve výdejním místě.

Platba a expedice na Slovensko?

K zasílání na Slovensko používáme výhradně služeb PPL a zasíláme pouze na dobírku nebo platbu předem. Dopravné na Slovensko je 289,-Kč včetně doběrečného. Cena za dopravné je konečná. Dobírka je od zákazníka vybrána v EUR v kurzu ČSOB v den odeslání zásilky. Z našeho eshopu je deklarováno v CZK dle vše Vaší objednávky.

Nákup produktů bez registrace

Můžete pouze zadat svojí doručovací adresu, telefon a nebudou u nás ukládány žádné jiné informace. Pokud neuvedete všechny potřebné údaje pro doručení (zejména jméno, adresu a telefon) nebudou objednávky vyřizovány. Neobdržíte informační e-mail o odeslání zboží a pod. Nevytvoříte si pouze vlastní účet na našich stránkách a ztratíte kontrolu nad evidencí objednávek, nezapojíte se do věrnostního programu slev a pod.

Osobní odběr - výdejní místo

Zboží je možné osobně vyzvednout na adrese naší provozovny. Výdejní místo je také v Hradci králové, Vlčkovická 224 po předchozí domluvě. O tom, že je pro Vás zboží nachystáno k vyzvednutí, budete informováni emailem.

Prodávající

Roman Sobotka
Práče 7

671 61 Prosiměřice

Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na úpravu a změny těchto podmínek. Ostatní vztahy prodávajícího a kupujícího zde neuvedené se řídí ustanoveními Obchodního zákoníku v platném znění a v případě spotřebitelských smluv příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 3. 2012. Vůči jednotlivým zákazníkům (kupujícím) jsou pak závazné okamžikem předání jejich první objednávky.